Hoe zorg je voor contentmarketing die scoort in de high tech industrie?
Voxx verzorgt contentmarketing voor diverse tech bedrijven door heel Nederland. De Nederlandse high tech en maakindustrie is een geweldige, innovatieve branche waar we met recht trots op mogen zijn. Er worden aan de lopende band vernieuwende concepten ontwikkeld die de wereld mooier, beter, schoner en leefbaarder maken. Denk aan elektrische auto’s, high tech materialen, zoals composiet uit algen of carbon, zonnepanelen, bladen voor windturbines, slimme voedselproducties, fotonische chips of de toepassing van robotica om het leven in de zorg of bouwsector te verlichten. Wil jij jouw high tech oplossing in de spotlight zetten? Dan kun je het beste content voor hightechbedrijven laten schrijven door onze contentmakers.
klanten_
voor wie we (ook) werken_
voorbeelden_
- TPY vormt een community van innovatieve, duurzame bedrijven voor high tech materialen. Voxx zette de community op de kaart met PR, middelen en content.
- Innovatieve satellietpanelen en small launchers gaan onze ruimtevaart ingrijpend veranderen. Wij ondersteunen Airborne bij hun missie.
- Energietransitie versnellen met content
- TKI Urban Energy ondersteunt energie-innovaties voor een snelle transitie naar een duurzaam energiesysteem. Voxx ontwikkelt de content.
- Meer technische vakmensen bereiken
- Er zijn te weinig technische vakmensen. Het Expertisecentrum Precisietechniek biedt een nieuw platform, Voxx de website en inhoud.
- Fotonica wereldwijd op de kaart zetten? Voxx ontwikkelde een campagnestrategie met artikelen, film en free publicity - wereldwijd inderdaad.
- Nederland loopt voorop in geavanceerde robotica. Hoe kun je via een Israëlisch festival internationaal bekend worden? Voxx zorgde voor de bliksemstart.
in de spotlight_
Geniale high tech oplossingen dankzij contentmarketing in de spotlight
Hoewel technische ondernemers vaak briljant zijn, zijn ze helaas niet altijd de meest sprankelende vertellers. Daardoor komt hun verhaal soms niet 100% over de bühne. Want een echte techneut weet alles van zijn geniale oplossing, maar legt daarbij vaak vooral de techniek uit – en niet het waarom achter de oplossing.
Wil je echter een verhaal dat ook de CEO, CFO en CTO van je potentiële klant aanspreekt? Dan moet het technische verhaal (het ‘hoe’) vertaald worden naar een ‘what is in it for us?’-verhaal. Daarom hebben we bij Voxx (ook) ingenieurs in dienst die niet alleen de techniek snel begrijpen maar het verhaal ook aantrekkelijk weten te maken voor de minder technische doelgroepen. Hierdoor kun je door ons goede content laten schrijven voor hightechbedrijven. Als bureau verzorgen wij namelijk graag de communicatie voor diverse techbedrijven.
van zeewierburgers tot fotonische chips
Als creatief communicatiebureau verzorgen wij daarom de B2B contentmarketing voor high tech bedrijven en maakindustrie. Denk aan verhalen dat ons bureau in de communicatie schrijft voor techbedrijven over:
- Slimme meters, slimme netten en laadpalen
- Innovaties voor energiebesparing in de industrie
- Aerospace, new space en satellieten
- Eiwit uit eendenkroos en hamburgers van zeewier
- Omega 3, algen, eipoeder en andere diervoedingsingrediënten
- Geavanceerde composiet
- Fotonica, fotonische chips en andere toepassingen
- Slimme robotica en domotica
- De voor- en nadelen van bioplastics
- Recycling en upcycling
- Automatisering en digitalisering van de maakindustrie
- High tech machines, robots en smart industry
- Duurzame bouwmethoden en circulair bouwen
- Pyrolyse technieken voor een biobased economy
Je merkt: we vertellen er graag meer over.
cases_
Resultaatgerichte communicatiestrategie geeft nieuw industriecluster droomstart
Zo werd deze scale-up dé parel van de Nederlandse maakindustrie
contact_
Geef jouw high tech content gerust uit handen
Nederlandse industrie op het wereldtoneel
Voor de Nederlandse industrie is het bij uitstek belangrijk om op het wereldtoneel vooraan te staan: we zijn misschien een klein land, maar op heel veel industriële terreinen zijn we wel degelijk wereldleider. Klanten zijn in de high tech en maakindustrie dan ook bijzonder ingewikkeld te bereiken door bedrijven en wij helpen graag met goede contentmarketing. De markt is vaak relatief overzichtelijk, het aantal afnemers is hoge kwaliteit gewend, de aankoopcyclus van een klant kan soms jaren duren en beslissingen gaan vaak over vele schijven. Door de communicatie door ons bureau te laten organiseren, helpen wij techbedrijven goed op weg.
Andere content dan de HEMA nodig heeft
Geen eenvoudige markt kortom, en daarom des te interessanter. Omdat Voxx Content in Context de high tech (maak)industrie van binnenuit kent, kennen we ook de uitdagingen en snappen we op welke manier contentmarketing kan bijdragen aan de communicatie van bedrijven naar B2B klanten en kanalen. Het is anders dan B2C en de keuzes die bedrijven maken op het gebied van digitale marketing zijn echt anders dan voor de consumentmarkt. Waarom content laten schrijven voor hightechbedrijven anders is, leggen we je graag uit in een persoonlijk gesprek.
Neem contact op!
Dus, ben je op zoek naar een partner die ervaring heeft met het uit handen nemen van contentmarketing van tech bedrijven en maakindustrie? Een specialist die snel kan schakelen, met korte lijnen, persoonlijk en direct contact werkt en die zich snel kan verdiepen in jouw bedrijf? Maak dan gebruik van de expertise van Voxx Content in Context en besluit om de content van jouw hightechbedrijven te laten schrijven door ons. Wij werken op ons bureau alleen met seniors om de communicatie van jouw techbedrijven zo goed mogelijk te laten verlopen. Je kunt de mogelijkheden eenvoudig bespreken door te bellen naar +31(0) 20427 4433 of door het sturen van een e-mail naar info@voxx.nl.