storytelling_

Waarom is B2B storytelling zo belangrijk?

Voor goede B2B storytelling voor onder meer hightechbedrijven, IT-bedrijven en de bouwsector schakel je een gespecialiseerd bureau in: Voxx Content in Context. Een sprookje? Nee, maar de ondersteuning die jij zoekt voor jouw B2B story kan wel zo beginnen…

Er was eens een supersterk verhaal. Dat zorgde ervoor dat een bedrijf iets wist te verkopen wat eigenlijk niemand in eerste instantie nodig had. Het verhaal werd uiteindelijk beroemder dan de dienst en het product zelf. Het verhaal overleefde decennia aan nieuwe productreleases en wordt nog steeds genoemd als hét voorbeeld voor alle andere verhalen. Dat verhaal is verteld door merken. Merken die groot werden door hun verhaal.

B2B storytelling door ons bureau raakt de kern van de contentmarketing voor de bouwsector, IT-bedrijven en hightechbedrijven. Uiteindelijk heeft iedere organisatie een inspirerend verhaal. De kunst is om niet te vertellen over jezelf en je product, maar over je droom. Dat is de essentie van ons vak. Goede verhalen vertellen via trefzekere woorden en aansprekende beelden. Zodat jij niet de enige bent die droomt van die betere, duurzame toekomst. Maar velen met je.

voxx helpt_

Wat kan Voxx voor je betekenen op het gebied van B2B storytelling?

Wij zijn een bureau met goede vertellers die een boeiend verhaal voor jouw klanten neerzetten door middel van B2B storytelling en contentmarketing voor onder andere IT-bedrijven, de bouwsector en hightechbedrijven. Wij zorgen voor prikkelende informatie die leidt tot de gewenste actie. Doordat wij alleen met seniors werken, zijn we in staat om echt te begrijpen waar je het over hebt en wat je wilt vertellen. Ons bureau voor storytelling maakt sterke content voor onder meer de bouwsector, IT-bedrijven en hightechbedrijven. Bij ons creatief communicatiebureau helpen we je met:

aanpak_

Positionering concretiseren met B2B storytelling

B2B storytelling is meer dan zomaar iets vertellen, het moet een goed en sterk verhaal zijn met creatieve content. Stel je staat in de lift en hebt nog vijf verdiepingen te gaan. Welk verhaal vertel jij dan over je bedrijf? Wat moet er blijven hangen bij de ander? Bij B2B storytelling voor de bouwsector, hightechbedrijven en IT-bedrijven brengen we dat als bureau in marketing in kaart. We creëren eerst je kapstok: dit is de basis, de kern, de ruggengraat van je verhaal. Daar hangen we al je andere boodschappen aan op. Daarna vertellen onze tekstschrijvers jouw verhaal samen met onze contentdesigners die er vorm aan geven.

wat anderen overtuigt

Storytelling is ook het regelmatig communiceren van die verhalen. Je wilt natuurlijk dat jouw verhaal ook gehoord of gelezen wordt en dat die zijn doel bereikt. Daarvoor heb je een overtuigend verhaal nodig: een verhaal met betekenis voor degene die je wilt bereiken. Een eerlijk en sterk verhaal: wat jij vertelt klopt en past bij jou en jouw bedrijf.

emotie is de zuurstof

Goeie vertellers vertellen een boeiend verhaal. Zo’n verhaal vertellen is best lastig. Wil je een kleine tip van de sluier? Emotie is dé zuurstof voor een goede storyteller. Daarmee sluit je aan bij de wereld van de ander. Natuurlijk is het ook belangrijk om een verhaal met een kop en een staart te vertellen. Dat doe je het liefst zo dat die ander wordt aangezet tot denken, lachen of een andere prikkel waar je naar op zoek bent. Een echt verhaal dat emoties oproept, is een verhaal met betekenis. Dat leidt tot actie. Wij ontwikkelen deze verhalen graag voor je: B2B storytelling dat bijdraagt aan jouw commercieel succes!

contact_

Ontvang hulp bij het vertellen van jouw verhaal

Met storytelling heb je een sterk verhaal te vertellen aan jouw doelgroep. Een inspirerend verhaal spreekt mensen aan en zet aan tot actie. Weet je niet welk verhaal of hoe je dat het beste vertelt? Wij helpen je hier graag bij. Als creatief bureau creëren we graag storytelling voor onder meer hightechbedrijven, de bouwsector en IT-bedrijven.

Bel naar +31 (0) 20 427 44 33 of stuur een e-mail naar info@voxx.nl en kom in contact met onze contentmarketingspecialisten. Wij zijn werkzaam in maar liefst vijf inhoudelijke kennisgebieden, waaronder de bouwsector en de high tech industrie en vinden persoonlijk en direct contact erg belangrijk.

We maken gebruik van functionele cookies voor een goede werking van onze website. Als je verdergaat op onze website ga je akkoord met deze cookies. Meer weten, bekijk dan onze privacyverklaring.