Storytelling_

storytelling_

B2B storytelling

Voor goede B2B storytelling schakel je een gespecialiseerd bureau in: Voxx Content in Context. Een sprookje? Nee, maar de ondersteuning die jij zoekt voor jouw B2B story kan wel zo beginnen…

Er was eens een supersterk verhaal. Dat zorgde ervoor dat een bedrijf iets wist te verkopen wat eigenlijk niemand in eerste instantie nodig had. Het verhaal werd uiteindelijk beroemder dan de dienst en het product zelf. Het verhaal overleefde decennia aan nieuwe productreleases en wordt nog steeds genoemd als hét voorbeeld voor alle andere verhalen. Dat verhaal is verteld door merken. Merken die groot werden door hun verhaal.

B2B storytelling door ons bureau raakt de kern van contentmarketing. Uiteindelijk heeft iedere organisatie een inspirerend verhaal. De kunst is om niet te vertellen over jezelf en je product, maar over je droom. Dat is de essentie van ons vak. Goede verhalen vertellen via trefzekere woorden en aansprekende beelden. Zodat jij niet de enige bent die droomt van die betere, duurzame toekomst. Maar velen met je.

Wat kunnen wij voor jouw bedrijfsverhaal doen?

voxx helpt_

Wat kunnen wij voor je betekenen op het gebied van B2B storytelling?

Wij zijn een bureau met goede vertellers die een boeiend verhaal voor jouw klanten neerzetten door middel van de juiste strategie, B2B storytelling en contentmarketing. Wij zorgen voor prikkelende informatie die leidt tot de gewenste actie. Doordat wij alleen met seniors werken, zijn we in staat om echt te begrijpen waar je het over hebt en wat je wilt vertellen. Ons bureau voor storytelling maakt sterke content die opvalt tussen de concurrentie. Bij ons creatief communicatiebureau helpen we je met:

aanpak_

Positionering concretiseren met B2B storytelling

B2B storytelling is meer dan zomaar iets vertellen, het moet een goed en sterk verhaal zijn met creatieve content. Stel, je staat in de lift en hebt nog vijf verdiepingen te gaan. Welk verhaal vertel jij dan over je bedrijf? Wat moet er blijven hangen bij de ander? Met een stappenplan brengen we dat als bureau in marketing in kaart. We creëren eerst je kapstok: dit is de basis, de kern, de ruggengraat van je verhaal. Daar hangen we al je andere boodschappen aan op. Daarna vertellen onze tekstschrijvers jouw verhaal samen met onze contentdesigners die er vorm aan geven.

wat anderen overtuigt

Storytelling is ook het regelmatig communiceren van die verhalen. Je wilt natuurlijk dat jouw verhaal ook gehoord of gelezen wordt en dat die zijn doel bereikt. Daarvoor heb je een overtuigend verhaal nodig: een verhaal met betekenis voor degene die je wilt bereiken. Een eerlijk en sterk verhaal: wat jij vertelt klopt en past bij jou en jouw bedrijf.

emotie is de zuurstof

Goeie vertellers vertellen een boeiend verhaal. Zo’n verhaal vertellen is best lastig. Wil je een kleine tip van de sluier? Emotie is dé zuurstof voor een goede storyteller. Daarmee sluit je aan bij de wereld van de ander. Natuurlijk is het ook belangrijk om een verhaal met een kop en een staart te vertellen. Dat doe je het liefst zo dat die ander wordt aangezet tot denken, lachen of een andere prikkel waar je naar op zoek bent. Een echt verhaal dat emoties oproept, is een verhaal met betekenis. Dat leidt tot actie. Als B2B-marketingagency ontwikkelen we deze verhalen graag voor je: B2B storytelling die bijdraagt aan jouw commercieel succes!

contact_

Ontvang hulp bij het vertellen van jouw verhaal

Met storytelling heb je een sterk verhaal te vertellen aan jouw doelgroep. Een inspirerend verhaal spreekt mensen aan en zet aan tot actie. Weet je niet welk verhaal of hoe je dat het beste vertelt? Wij helpen je hier graag bij. Als creatief bureau creëren we graag storytelling voor diverse bedrijven. Kom in contact met onze contentmarketingspecialisten. Wij zijn werkzaam in maar liefst vijf inhoudelijke kennisgebieden. Persoonlijk en direct contact is voor ons de absolute prioriteit!

We maken gebruik van functionele cookies voor een goede werking van onze website. Als je verdergaat op onze website ga je akkoord met deze cookies. Meer weten, bekijk dan onze privacyverklaring.