Positionering Nederlands ecosysteem Technology Park Ypenburg

opdracht_

Op 4 april 2018 trapt Technology Park Ypenburg af. In de overvolle zaal zitten stakeholders, professionals en vertegenwoordigers van overheid en bedrijfsleven. Ook de pers is aanwezig. Het doel? Dit innovatieve, high tech industriecluster van de gemeente Den Haag op bedrijventerrein Ypenburg nationaal en internationaal onder de aandacht brengen. Dat lukt.

De pr- en communicatiestrategie die wij opstellen, is dan ook gericht op het maximaal ondersteunen van de communicatiedoelstellingen en resultaten. We zorgen dat gelieerde acties (internationaal) onder de aandacht komen. Daarvoor ontwikkelt Voxx een ‘tienpuntenplan’.

resultaat
verplichtingen

We werken op basis van heldere resultaatverplichtingen: de positionering van TPY moet worden neergezet naast 6 events, 10 publicaties in gerenommeerde media en meetbare nationale en internationale exposure.

56.000 euro

EEMV

opdracht_

Een ecosysteem op de kaart via een 10 puntenplan

Technology Park Ypenburg moet ‘de nieuwe hot spot van de Nederlandse maakindustrie’ worden. Gemeente Den Haag wil graag dat hiermee een aantrekkelijk investeringsgebied ontstaat voor high tech bedrijven dat zich internationaal kan meten met andere gebieden. Voxx wordt gevraagd voor branding, positionering en uitrol. Dat doen we via 10 punten: van pr-strategie tot eventmarketing.

Door onze kennis van de B2B- en Government to Business (G2B)-markt weten we zowel nationaal als internationaal verschillende media te bereiken. We nodigen landelijke pers uit, regionale media en verschillende vakpers. Samen met de gemeente zorgen we voor exclusieve interviews met de wethouder en CEO’s van de bedrijven. Daarnaast neemt de regionale radio een liveprogramma op tijdens de events. De events trekken honderden bezoekers. Er komen gerenommeerde sprekers op de bühne zoals André Kuipers en Mona Keijzer.
De activiteiten ondersteunen de bekendheid van het TPY-programma regionaal, nationaal en wereldwijd. Volgens een externe media-analyse hebben onze inspanningen nationaal en internationaal ongeveer 56.000 euro aan mediawaarde opgeleverd met een bereik van miljoenen lezers.

meer_

Gratis media-aandacht via betrouwbare bronnen

Scoren met internationale B2B webinars: dit zijn onze tips

cases_

Met concrete voorbeelden en pakkende content ondersteunt de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland ondernemers bij hun duurzame en innovatieve ambities.

Met pakkende campagnes maakt Dura Vermeer naam en faam bij nationale en internationale projectontwikkelaars, gemeenten en investeerders. 

We maken gebruik van functionele cookies voor een goede werking van onze website. Als je verdergaat op onze website ga je akkoord met deze cookies. Meer weten, bekijk dan onze privacyverklaring.