Positionering Nederlands ecosysteem Technology Park Ypenburg
opdracht_
Op 4 april 2018 trapt Technology Park Ypenburg af. In de overvolle zaal zitten stakeholders, professionals en vertegenwoordigers van overheid en bedrijfsleven. Ook de pers is aanwezig. Het doel? Dit innovatieve, high tech industriecluster van de gemeente Den Haag op bedrijventerrein Ypenburg nationaal en internationaal onder de aandacht brengen. Dat lukt.
De pr- en communicatiestrategie die wij opstellen, is dan ook gericht op het maximaal ondersteunen van de communicatiedoelstellingen en resultaten. We zorgen dat gelieerde acties (internationaal) onder de aandacht komen. Daarvoor ontwikkelt Voxx een ‘tienpuntenplan’.
resultaat
verplichtingen
We werken op basis van heldere resultaatverplichtingen: de positionering van TPY moet worden neergezet naast 6 events, 10 publicaties in gerenommeerde media en meetbare nationale en internationale exposure.
56.000 euro
EEMV
opdracht_
Een ecosysteem op de kaart via een 10 puntenplan
Technology Park Ypenburg moet ‘de nieuwe hot spot van de Nederlandse maakindustrie’ worden. Gemeente Den Haag wil graag dat hiermee een aantrekkelijk investeringsgebied ontstaat voor high tech bedrijven dat zich internationaal kan meten met andere gebieden. Voxx wordt gevraagd voor branding, positionering en uitrol. Dat doen we via 10 punten: van pr-strategie tot eventmarketing.
meer_
Gratis media-aandacht via betrouwbare bronnen
Scoren met internationale B2B webinars: dit zijn onze tips
cases_
Met concrete voorbeelden en pakkende content ondersteunt de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland ondernemers bij hun duurzame en innovatieve ambities.
Met pakkende campagnes maakt Dura Vermeer naam en faam bij nationale en internationale projectontwikkelaars, gemeenten en investeerders.