wat_

Hoe vertel je impactvolle verhalen over duurzaamheid?​

Duurzaam? Dat is heel breed. WKO-installaties, biogas, drijvende zonneparken, lokaal eigenaarschap bij groene projecten, slimme isolatie, slimme netten, bioplastics, upcycling van champignons, schonere productieprocessen en ga zo maar door. Pioniers in de high tech industrie, bouw en IT-sector staan te popelen om hun duurzame ideeën met de rest van de wereld te delen. Al jaren tekenen wij als ervaren contentmarketing en communicatiebureau deze inspirerende verhalen op en brengen ze onder de aandacht.

Maar hoe vertel je de juiste verhalen over duurzaamheid aan de juiste doelgroepen? En vooral: op het juiste kennisniveau? Als je schrijft over fotonica voor experts is dat een heel ander verhaal dan voor een potentiële investeerder. Impactvolle verhalen over duurzaamheid vragen dus om copywriters die snappen voor wie het verhaal is bedoeld. Welke taal, stijl en toon zet je in om de doelgroep te raken? Is dat vakjargon of schrijven we beter lekentaal?

Duurzaam Nederland op het wereldpodium

Met die impactvolle verhalen over duurzaamheid ondersteunen wij niet alleen duurzame ondernemers maar ook de overheid en kennisinstellingen. Samen zorgen we dat technologische innovaties over het voetlicht komen, nationaal en internationaal. Zo dragen we als Nederland bij aan een duurzame en groene wereld door op het wereldpodium in de schijnwerpers te komen.

Omdat impactvolle verhalen vaak technisch complex zijn, werken we per klant met een klein team (senior) specialisten. Dankzij onze inhoudelijke ervaring begrijpen we precies waar het verhaal over moet gaan. En belangrijker: we weten ook welke informatie de beoogde doelgroep precies triggert. Zo krijgt een impactvol verhaal ook het wereldpodium dat het verdient.

duurzaamheid_

Inspirerende verhalen over duurzame ontdekkingen

Duurzaamheid: het lijkt zo’n containerbegrip. Wie werkt er tegenwoordig niet duurzaam? Toch is het een onderwerp waar wij nog jaren over kunnen schrijven. Duurzaam produceren, circulair bouwen, lokaal energie opwekken, beter omgaan met grondstoffen en materialen: het maakt onze planeet gezonder, groener, mooier.

Bijdragen aan een duurzamere en toekomstbestendige wereld doen we dan
ook graag. Inmiddels werken we al 15 jaar op dit gebied en hebben inmiddels een geweldig groen Fingerspitzengefühl voor de juiste content, campagnes en kanalen.

We ontwikkelen onder meer:

voorbeelden_

klanten_

voor wie we werken_

cases_

Campagnes over bioplastics en fotonica bieden ondernemers volop inspiratie

Foto- en videoproducties brengen duurzame oplossingen en groene gebouwen tot leven

contact_

Gebruik onze kennis en expertise over duurzaamheid

Duurzaamheid is een onderwerp waarover we graag adviseren, schrijven en inmiddels veel van weten. Dankzij onze ervaring bij organisaties die zich op duurzaamheid richten zoals HIER Opgewekt, de Natuur en Milieu Federaties, Nuon, Exasun, Dura Vermeer, de Rijksoverheid, RVO en INTERREG kennen we de laatste ontwikkelingen. We begrijpen welke behoeftes duurzame klanten hebben en welke eisen hún klanten stellen. Naast communicatieadvies en -strategie zorgen we ook voor inhoudelijke content en copy. Zowel in het Nederlands als in het Engels trouwens.

Ons communicatiebureau staat daarom voor je klaar voor advies, content en contentmarketing. Bel +31 (0) 20 427 44 33 of stuur een e-mail naar info@voxx.nl. Wij werken altijd met een deskundig team en directe communicatielijnen voor persoonlijk contact.

We maken gebruik van functionele cookies voor een goede werking van onze website. Als je verdergaat op onze website ga je akkoord met deze cookies. Meer weten, bekijk dan onze privacyverklaring.