Content en campagnes voor innovatieve ondernemers
opdracht_
De Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO) ondersteunt ondernemers bij hun duurzame, innovatieve en internationale ambities. Dat gebeurt via allerlei programma’s, subsidies, handelsmissies, voorlichting en bijeenkomsten. Voxx ondersteunt zo’n 10 jaar meer dan 15 programma’s die allemaal een beroep doen op onze creatieve en uitvoerende kant. Voor sommige programma’s werken we meer dan 5 jaar als vast communicatie- en contentbureau.
Dat resulteert in nationale en internationale campagnes, animaties, films, ruim 250 vakbladartikelen, contentstrategieën, herschreven websites, online en offline advertenties, brochures, folders, boeken, fotoreportages en jarenlange interim-ondersteuning door onze communicatieadviseurs.
Campagne Bioplastics voor Retail
Gedragscampagne verpakkingsmaterialen
Feiten & Fabels over bioplastics
De retailbranche is huiverig als het gaat om de inkoop van producten verpakt in bioplastics. Terecht? Er zijn voors en tegens, natuurlijk. Maar er is vooral veel onbekend. Daarom ontwikkelden we een (gedrags) veranderingscampagne rondom de Feiten & Fabels van Bioplastics.
Via een doelgroeponderzoek ontdekten we de intrinsieke motivatie en de invloed van externe beleidsprikkels. Op basis daarvan stelden we een campagne op met rondetafelgesprekken, films, magazine, infographic en de publicatie van een onderzoek.
Strategie, concept en middelen
Van communicatiestrategie tot uitwerking
creatieve campagnes
We ontwikkelen campagnes voor bioplastics, recycling en upcycling, fotonica, robotica en algemene marketing voor RVO in Nederland, en Nederlandse ondernemers met ambities in het buitenland.
films, video’s en animaties
> 75
Internationale marketing en pr
Voxx zet verschillende internationale
ondernemers en programma’s op de wereldkaart. We werken o.a. voor INTERREG, Horizon2020, Internationaal Ondernemen, Sustainable Biomass, Holland Branding en Partners in Business.
>250
vakbladartikelen pluggen, schrijven en gepubliceerd krijgen
meer_
Begrijpelijke en effectieve overheidscommunicatie
Toegankelijke websites: zorg voor je IT, denk aan je content
cases_
Met een nieuwe branding en strakke positionering wordt Technology Park Ypenburg in no-time ‘de nieuwe hot spot van de Nederlandse maakindustrie’.
IQI speelt met white papers strategisch in op marktontwikkelingen en bouwt via betrouwbare content gestaag een band met klant en doelgroep.