content copywriting_

content copywriting_

Besteed het uit

Bel Voxx op 020-427 44 33 of stuur ons een mail:

B2B-marketing contentspecialist

Een gedreven contentspecialist maakt het verschil voor jouw B2B-marketing. Een contentspecialist is een expert in het creëren, optimaliseren en strategisch inzetten van content om bedrijven te helpen hun merk te versterken en hun doelgroep te bereiken. Binnen B2B-marketing speelt een contentspecialist een onmisbare rol bij het ontwikkelen van relevante en overtuigende content die bijdraagt aan leadgeneratie, thought leadership en klantbinding. Bij Voxx Content in Context werken alleen ervaren contentspecialisten in B2B, zodat we snel schakelen en altijd kwaliteit leveren.

Content uitbesteden bij onze contentspecialist in B2B-marketing

In B2B-marketing draait alles om het opbouwen van vertrouwen, autoriteit en langdurige relaties met klanten. Door contentproductie uit te besteden aan een contentspecialist binnen B2B-marketing, profiteer je van strategische en kwalitatieve content die bijdraagt aan je bedrijfsdoelen. Wat we nog kunnen betekenen? Een contentspecialist en copywriter begrijpt de dynamiek van B2B-marketing en weet hoe je complexe materie vertaalt naar toegankelijke en overtuigende content.

Thought leadership wordt versterkt door hoogwaardige blogs, whitepapers en case studies. Sterke content creëren vraagt veel tijd en vereist continuïteit. Een externe specialist neemt deze taak volledig uit handen. Kortom, ons marketing agency zorgt voor allerlei verhalen voor allerlei contentmiddelen.

Vraag ons naar de mogelijkheden voor jouw bedrijf

Voxx helpt_

Wat kan Voxx voor je betekenen?

Heb je nieuwe copy nodig of wil je bestaande content hergebruiken? Een content copywriter van Voxx kan over ieder inhoudelijk onderwerp zowel een nieuwsbericht schrijven als een bericht voor intranet, extern magazine, een internetblog, Twitter- en Facebook- of een persbericht. In een wereld die altijd ‘on’ is, is het uitbesteden van zakelijke content copywriting voor B2B dé manier om voldoende content te creëren.

aanpak_

Interviews en weinig correcties

Dankzij interviews of aangeleverde informatie tot de juiste inhoud komen; dat is een kunst. Maar hoe en waar kun je jouw verhaal het beste vertellen? Waarom vertel je het en aan wie? Bij het uitbesteden van zakelijke content copywriting voor B2B aan onze senior copywriters zorgen wij daarom eerst voor de context, dan voor de tekst.

Dat zorgt er ook voor dat onze teksten vaak weinig correctierondes kennen. Door goed te begrijpen waar de klant van onze klant écht iets aan heeft, komen we snel tot de kern van het verhaal. Veel klanten zijn dan ook verbaasd dat ze in een paar A4 tekst soms slechts één woordje hoeven aan te passen.

Content laten schrijven voor bedrijven is ook teksten afstemmen met geïnterviewden of woordvoerders. De uitdaging is om de belangen van alle stakeholders op elkaar af te stemmen, zonder dat we inboeten op leesbaarheid en aantrekkelijkheid. Alleen dan krijg je een geaccordeerde tekst die van A tot Z past bij jouw boodschap.

Geert van der Velden
Geert van der VeldenInnovation Manager bij IQI Trusted Petfood Ingredients
“Ongeacht het aanleveren van soms ongestructureerde input, weet Voxx altijd heldere, strakke white papers neer te zetten. Vaak is de tekst in één keer scherp, waardoor wij ongelooflijk weinig tekstueel hebben te corrigeren. De complexiteit van de inhoud maakt niets uit, dit wordt zeer snel opgepikt met een stuk gedegen onderzoek voor wetenschappelijke onderbouwing. Altijd voorzien van goede tips en snelheid in leveren.”

zakelijk engels_

Nederlands én Engels: copy voor een internationaal publiek

Naast Nederlandstalige content copywriting hebben wij ook jarenlange ervaring met het schrijven van diverse (B2B en G2B) teksten in het Engels. Engels is voor steeds meer Nederlandse bedrijven met internationale klanten de voertaal, en door ons kun je ook in die taal sterke content laten schrijven. Zeker in high tech industrie, IT-sector en innovatieve en duurzame technologiebedrijven is Engels de basis. Print en online middelen brengen ze dan ook uitsluitend uit in het UK of US Engels, zowel intern als extern. Bij Voxx weten we wat hier allemaal bij komt kijken.


Communiceren in een vreemde taal betekent niet alleen zorgen voor een goede vertaling; het vraagt namelijk ook een inhoudelijke redactieslag waarbij rekening wordt gehouden met verschillende taalnuances. Soms verzorgen we de volledige vertaling, vaker redigeren en schrijven we alle short en long copy en content. Hiervoor werken we ook nauw samen met Engelstalige native speakers. Als B2B copywritingbureau hebben we veel ervaring opgedaan op het gebied van Nederlands- en Engelstalige teksten en helpen we je graag verder. Zo kun jij content laten schrijven door onze contentmakers die al voor veel bedrijven sterke campagnes hebben geschreven.

contact_

Creëer unieke content met behulp van onze expertise

Wil jij graag jouw unieke verhaal vertellen? Maak dan gebruik van onze expertise als contentspecialist in B2B-marketing. Wij vinden een persoonlijke band erg belangrijk. Daarom horen wij graag meer over jouw bedrijf en jouw werkzaamheden. Wil je alvast weten wat wij doen? Bekijk dan onze verschillende cases.

We maken gebruik van functionele cookies voor een goede werking van onze website. Als je verdergaat op onze website ga je akkoord met deze cookies. Meer weten, bekijk dan onze privacyverklaring.