"Zorg voor een goede landingspagina op je eigen website met registratieformulier. Zo houd je zoveel mogelijk (klant)data in huis."

Hoe organiseer en zet je een succesvol webinar op voor B2B?

Een webinar is ontzettend interessant voor B2B-marketing en sales. Logisch: het kost vaak minder voorbereiding en advertentiebudget dan een uitgebreid fysiek event, en het levert je vaak evenveel contactgegevens op. Maar wat levert het webinar jou nou echt op? Hoe haal je het maximale eruit, voor jezelf en je deelnemers?

Een volledig overzicht: dit heb je nodig om te scoren met een webinar

Een succesvol webinar kan je ontzettend veel opleveren. Nieuwe leads, prospects die over je praten, media-aandacht, interesse vanuit hoeken waar je het niet van had verwacht, inzicht in je doelgroepen. Kortom, een B2B webinar biedt je allerlei mogelijkheden, mits je ze juist benut!

In dit white paper delen we belangrijke inzichten voor de B2B-marketeer:

  • Wat moet je regelen voor een B2B webinar?

  • Hoe en in welke vorm zet je je een succevol webinar op?

  • Hoe haal je alles uit jouw B2B webinar?

Hoe organiseer je een webinar voor B2B?

other stories_

De reis van de B2B held: een stappenplan voor B2B-storytelling

Wat zijn de eisen voor een toegankelijke website?

We maken gebruik van functionele cookies voor een goede werking van onze website. Als je verdergaat op onze website ga je akkoord met deze cookies. Meer weten, bekijk dan onze privacyverklaring.