IT-content ontwikkelen voor A-merken

opdracht_

Sinds 1999 werken we voor de internationale IT-dienstverlener Capgemini. We waren erbij toen intranet werd geïntroduceerd en Voxx de schrijvers leverde voor de interne verhalen en nieuwsitems. We waren er ook bij toen Capgemini integreerde met Ernst & Young en wij de interne communicatie en campagnes ondersteunden.

Daarnaast hebben we interim rollen vervuld als ghostwriters voor board communicatie en speeches, hoofdredacteur van het externe klantenmagazine Face to Face, projectmanager marketingmiddelen en interim persondersteuning en adviseur social media. Verder schrijven we websitepagina’s vol, Point of Views, whitepapers, Client Reports, blogs, klantreferenties en productsheets. Dat doen we in het Engels en Nederlands.

Op de kaart met branded content

Sinds 2010 schrijven we voor Capgemini ook long copy artikelen in het FD. Die branded content kan gaan over een thema zoals ‘Trends in Veiligheid’ of om bepaalde klanten in het zonnetje zetten. De artikelen worden gedeeld op de speciale partnerpagina van Capgemini. Doordat we alles op een journalistieke manier schrijven, gaat het niet om wat Capgemini zo goed kan, maar om wat hun visie is op bepaalde onderwerpen. Wat is de impact van de blockchain? Wat kunnen we verwachten op het gebied van cybersecurity? Wat is de invloed van IT op de banen van de toekomst? 

De artikelen worden ondersteund door banners, maar ook door paginabrede ‘company’ advertenties die in de FD-site zijn geïntegreerd. De artikelen schrijven we ook om als blogs voor de website en/of persoonlijke Linkedin posts. Het resultaat? Meer dan 5000 interacties per campagne en een tevreden klant die ieder kwartaal weer terug komt.

Werkzaam sinds

1999

IT-content

We ontwikkelen content over cybersecurity, business services, cloud services, Artificial Intelligence, infrastructuur, business intelligence, digitalisering en de intelligente industrie.

meer_

Storytelling voor IT-bedrijven: complexe materie inzichtelijk

B2B content: dit zijn de facts

cases_

Airborne gelooft dat digitalisering de wereld van composietproductie volledig veranderd. Via social selling, free publicity en pr neemt ze haar klanten mee in haar missie.  

 Met een nieuwe branding en strakke positionering wordt Technology Park Ypenburg in no-time ‘de nieuwe hot spot van de Nederlandse maakindustrie’.

We maken gebruik van functionele cookies voor een goede werking van onze website. Als je verdergaat op onze website ga je akkoord met deze cookies. Meer weten, bekijk dan onze privacyverklaring.