ZIE 2024 stand 98_

no story, no glory_

Technische koploper: wat is je verhaal?

Veel bedrijven in de technische sector weten precies wat hun techniek doet, hoe het werkt en wat er allemaal mogelijk is. Toch horen wij vaak dat het verhaal niet blijft hangen bij klanten. De oorzaak? Meestal is het niet glashelder waarom de innovatie zo belangrijk is voor het issue van een klant.

Mooie techniek maar ... wat heeft jouw klant eraan? Welke probleem lost jouw techniek op?

Over het antwoord op die vragen schrijft Voxx al meer 25 jaar verhalen voor techneuten, ingenieurs en innovatieve koplopers die graag wereldleider willen worden in hun nichemarkt. Wij houden van de complexiteit en de vernieuwingsdrang, en vinden dat hun verhaal en oplossing verteld moeten worden. Met oog en oor voor de klant.

Mooie techniek maar geen verhaal?

gebruik de code: ZIE2024VOXX_!
beursaanbieding ZIE 2024 van Voxx content voor technische bedrijven

Hoe we andere innovatieve koplopers hielpen

Veel technologieën en innovaties worden vaak onvoldoende begrepen omdat het ontbreekt aan het goede verhaal. Zonder goed verhaal, geen publiek, geen investeerder, geen geld en geen groei. 

Daarom ontwikkelen wij succesvolle verhalen voor potentiële marktleiders in innovatieve, technologische nichemarkten. Wij willen dat hun verhaal wordt gehoord en zo de verduurzamingstransitie en leefbaarheid van onze wereld versnellen.

airborne_

internationaal op de kaart

Airborne is een ambitieuze scale-up die gelooft dat automatisering en digitalisering de wereld van composietproductie volledig gaat veranderen. Onderdelen voor vliegtuigen, schepen, satellieten en raketten worden van composiet gemaakt: vezelversterkte kunststof. Dat is extreem licht, oersterk en corrodeert niet. Super spul dus, maar de productie is nog voornamelijk handwerk. Dat kan en moet anders, wil composiet betaalbaar worden en breder ingezet. 
 
Vanaf 2017 ontwikkelt Voxx alle contentmarketing om Airborne internationaal op de kaart te zetten. Met succes.

iqi petfood_

koploper in diervoeding industrie

IQI Trusted Petfood Ingredients wil zich internationaal sterker profileren als marktleider. Het bedrijf is namelijk veel meer dan een wereldwijde toeleverancier van pure ingrediënten voor de huisdiervoedingsindustrie alleen. IQI is een industriepartner die met zijn klanten in meer dan 60 landen meedenkt en veel investeert in innovatie en productontwikkeling.

Na de lancering van de nieuwe website legt IQI een bredere vraag bij Voxx neer om content te ontwikkelen voor onder meer white papers, presentaties, nieuwsberichten en social media. Inmiddels zijn alle middelen en kanalen samengevat in een heldere contentstrategie en mogen we ons de vaste contentmarketing partner van IQI Trusted Petfood Ingredients noemen.

technology park ypenburg_

persstrategie voor mondiale exposure

Op 4 april 2018 trapt Technology Park Ypenburg af. In de overvolle zaal zitten stakeholders, professionals en vertegenwoordigers van overheid en bedrijfsleven. Ook de pers is aanwezig. Het doel? Dit innovatieve, high tech industriecluster van de gemeente Den Haag op bedrijventerrein Ypenburg nationaal en internationaal onder de aandacht brengen. Dat lukt.

De pr- en communicatiestrategie die wij opstellen, is dan ook gericht op het maximaal ondersteunen van de communicatiedoelstellingen en resultaten. We zorgen dat gelieerde acties (internationaal) onder de aandacht komen. Daarvoor ontwikkelt Voxx een ‘tienpuntenplan’.

ontdek jouw verhaal_

ontmoet ons op het Zuid-Hollands Industrie Event 2024

klanten_

voor wie we ook werk(t)en_

We maken gebruik van functionele cookies voor een goede werking van onze website. Als je verdergaat op onze website ga je akkoord met deze cookies. Meer weten, bekijk dan onze privacyverklaring.