no story, no glory_
Technische koploper: wat is je verhaal?
Veel bedrijven in de technische sector weten precies wat hun techniek doet, hoe het werkt en wat er allemaal mogelijk is. Toch horen wij vaak dat het verhaal niet blijft hangen bij klanten. De oorzaak? Meestal is het niet glashelder waarom de innovatie zo belangrijk is voor het issue van een klant.
Mooie techniek maar ... wat heeft jouw klant eraan? Welke probleem lost jouw techniek op?
Over het antwoord op die vragen schrijft Voxx al meer 25 jaar verhalen voor techneuten, ingenieurs en innovatieve koplopers die graag wereldleider willen worden in hun nichemarkt. Wij houden van de complexiteit en de vernieuwingsdrang, en vinden dat hun verhaal en oplossing verteld moeten worden. Met oog en oor voor de klant.
Mooie techniek maar geen verhaal?
gebruik de code: ZIE2024VOXX_!
Hoe we andere innovatieve koplopers hielpen
Veel technologieën en innovaties worden vaak onvoldoende begrepen omdat het ontbreekt aan het goede verhaal. Zonder goed verhaal, geen publiek, geen investeerder, geen geld en geen groei.
Daarom ontwikkelen wij succesvolle verhalen voor potentiële marktleiders in innovatieve, technologische nichemarkten. Wij willen dat hun verhaal wordt gehoord en zo de verduurzamingstransitie en leefbaarheid van onze wereld versnellen.
airborne_
leer van de resultaten voor Airborne >>
iqi petfood_
koploper in diervoeding industrie
IQI Trusted Petfood Ingredients wil zich internationaal sterker profileren als marktleider. Het bedrijf is namelijk veel meer dan een wereldwijde toeleverancier van pure ingrediënten voor de huisdiervoedingsindustrie alleen. IQI is een industriepartner die met zijn klanten in meer dan 60 landen meedenkt en veel investeert in innovatie en productontwikkeling.
Na de lancering van de nieuwe website legt IQI een bredere vraag bij Voxx neer om content te ontwikkelen voor onder meer white papers, presentaties, nieuwsberichten en social media. Inmiddels zijn alle middelen en kanalen samengevat in een heldere contentstrategie en mogen we ons de vaste contentmarketing partner van IQI Trusted Petfood Ingredients noemen.
hoe IQI zich met whitepapers onderscheidt in de markt >>
technology park ypenburg_
persstrategie voor mondiale exposure
Op 4 april 2018 trapt Technology Park Ypenburg af. In de overvolle zaal zitten stakeholders, professionals en vertegenwoordigers van overheid en bedrijfsleven. Ook de pers is aanwezig. Het doel? Dit innovatieve, high tech industriecluster van de gemeente Den Haag op bedrijventerrein Ypenburg nationaal en internationaal onder de aandacht brengen. Dat lukt.
De pr- en communicatiestrategie die wij opstellen, is dan ook gericht op het maximaal ondersteunen van de communicatiedoelstellingen en resultaten. We zorgen dat gelieerde acties (internationaal) onder de aandacht komen. Daarvoor ontwikkelt Voxx een ‘tienpuntenplan’.
hoe je de wereld bereikt via slimme mediastrategie >>
ontdek jouw verhaal_
ontmoet ons op het Zuid-Hollands Industrie Event 2024
- Stand 98
- 4 april 2024
- Van Nelle Tabaksfabriek, Rotterdam
- https://mikrocentrum.nl/nl/zie-event/
- Aanmelding = gratis