Een succesvol webinar organiseren, voorbereiden en inkoppen

Webinars zijn interessant voor B2B-marketing en sales. Logisch: het kost vaak minder voorbereiding en advertentiebudget, en het levert je veel contactgegevens op. Maar wat levert het webinar jou nou echt op? Hoe haal je het maximale eruit, voor jezelf en je deelnemers?

Een volledig overzicht: dit heb je nodig om te scoren met een webinar

Een succesvol webinar kan je ontzettend veel opleveren. Nieuwe leads, prospects die over je praten, media-aandacht, interesse vanuit hoeken waar je het niet van had verwacht, inzicht in je doelgroepen. Kortom, een B2B webinar biedt je allerlei mogelijkheden, mits je ze juist benut!

In de white paper delen we belangrijke inzichten voor de B2B-marketeer:

  • Wat moet je regelen voor een webinar?

  • Hoe en in welke vorm zet je je webinar op?

  • Hoe haal je alles uit een webinar?

Eindelijk een whitepaper dat al je B2B-webinar vragen beantwoordt…