Voxx Strategy

Positionering, waardepropositie en strategie

Waar sta je ten opzichte van je concurrenten? Welke markten bedien je en met welke producten en diensten? Hoe zorg je ervoor dat duidelijk is welke waarde je toevoegt in de markt en waarvoor klanten bij jou terecht kunnen? Op al deze vragen formuleren wij samen met jouw team een antwoord. Op basis daarvan formuleren we vervolgens jouw waardepropositie, kernboodschap en contentstrategie.
Positionering en waardepropositie

Positionering en waardepropositie

Waar sta je in de markt en welke kant wil je op? Samen bepalen we de route en brengen duidelijkheid in jouw klantsegmenten, je kernboodschap en je toegevoegde waarde. We ondersteunen je bij:

> Inzicht geven in jouw markt en je positie

> Duidelijkheid over klantprofielen

> Ontwikkelen van persona's

> Bepalen van de customer journey(s)

> Definiƫren van jouw waardepropositie

Contentstrategie

Contentstrategie

Van het formuleren van de juiste route en meetbare doelen naar de uitvoering van content via de juiste middelen en kanalen. Daar ondersteunen we je bij, van A tot Z. Je kunt rekenen op:

> Opstellen van doelstellingen en KPI's

> Bepalen van de contentstrategie en route

> Inrichten van je marketing en content funnels

> Opstellen contentplan en -kalender

> Meten, monitoren en bijstellen van de strategie