waarom_

Het contentmarketingbureau dat snapt waarom B2B anders is dan B2C

Onze overtuiging en ervaring is dat B2B echt een andere aanpak vraagt dat B2C. Waarom? Omdat jouw klant echt niet even een machine van een half miljoen in zijn ‘shopping cart’ gooit op zondagmiddag. Ook marketingtechnieken als ‘3 voor de prijs van 1’ of ‘als u deze machine van 5 miljoen interessant vindt, dan is deze misschien ook wat voor u!’ werken minder goed. Hoe creëer je dan wel marktvraag binnen B2B?

B2B met lange lead cycles, meerdere DMU's

B2B gericht op innovatie, techniek of duurzaamheid kent meestal lead cycles langer dan een of twee jaar en beslissingstrajecten met meer dan 10 DMU’s. Daarom werkt B2B contentmarketing echt anders. Marketing en communicatie is een kwestie van een langere adem. Je moet voor verschillende DMU’s andere issues oplossen. Je drukt op andere knoppen. Wij snappen dat. Daardoor weten we  ook hoe content voor business-to-business (B2B) en overheid naar business (G2B of O2B) eruit moet zien.

100% focus op specifieke zakelijke doelgroep

Onze focus is dus niet gericht op content voor consumentenmerken (sorry Albert Heijn!). Voor ons draait het om B2B. Om inhoud, expertise en een kleine, zakelijke doelgroep. Communicatie van expert naar expert. We interesseren kritische klanten die vaak lastig te bereiken zijn, en nog lastiger vast te houden. Daarvoor creëren we technisch goede verhalen die 100% B2B klantgericht zijn. Kijk maar naar onze cases.

seniors die jouw business echt begrijpen

Bij Voxx werken senior marketeers, adviseurs, schrijvers en designers. Iedere opdrachtgever krijgt een eigen, dedicated klantteam. Dat team kent jouw business. En jouw klanten. Zo zorgen we ervoor dat je met een vast team werkt dat zich verdiept in jouw markt, afzetkanalen, uitdagingen en oplossingen. Onze seniors denken met je mee en kijken verder dan de opdracht. We snappen ook dat jouw dag al vol genoeg is, dus dat je gewoon ontzorgd wilt worden.

verlengstuk van je marketing- of communicatieteam

Jouw succes: dat is waar het bij ons om draait. Inhoudelijke leads en interesse, actie in de taxi en geïnspireerde klanten. Daarvoor kun je rekenen op ervaren contentmarketeers die, naast alle inhoudelijke kennis, tot het gaatje gaan. Veel klanten zien ons als onderdeel of verlengstuk van hun eigen marketing- of communicatieteam. Die intensieve werkwijze wordt gewaardeerd: met veel klanten werken we al meer dan 20 jaar samen.

waar_

hier vind je ons_

vacature_

bij ons werken?

Wil je een baan als content specialist bij een B2B contentmarketingbureau in Amsterdam? Hou je van technologie, innovatie en duurzaamheid? Ben je een geweldige tekstschrijver of communicatieadviseur? Heb je verstand van inbound en outbound marketing? Snap je waar het om draait in business to business contentmarketing?

En wil je samenwerken in een team van senior B2B experts die van sport, VW-kevers, Super Mario, Toy Story, honden, Liverpool, kinderen, kunst en mosterd houden?
Denk je dat jouw CV bij ons team past? Stuur ons een mail!
Specialist in Complexe Teksten die boven de standaard uitkomen? Mail ons!

Een communicatiestrategie en –plan zijn voor jou gesneden B2B koek? Hier is de vacature!

Interesse? Bel of mail!

We maken gebruik van functionele cookies voor een goede werking van onze website. Als je verdergaat op onze website ga je akkoord met deze cookies. Meer weten, bekijk dan onze privacyverklaring.