Gamechangers in Robotica – online responsive brochure

Online brochure Gamechanging in Robotics

Online brochure Gamechanging in Robotics

In Tel Aviv, Israël, vindt jaarlijks het prestigieuze DLD Innovation Festival plaats. Hier komen de meest belangrijke spelers op het gebied van robotica samen om hun laatste ontwikkelingen en innovaties te tonen. Ook Nederland is op dit festival aanwezig. In opdracht van de Nederlandse ambassade in Israël ontwikkelden we een volledig online en responsive brochure. In nog geen twee weken tijd.

Het kabinet heeft negen bedrijfssectoren waarin Nederland wereldwijd sterk opereert aangewezen als ‘topsectoren‘. Bijna een kwart van de Nederlandse bedrijven behoort tot een of meer topsectoren. Robotica is een van de onderdelen van de topsectoren HTSM.

High tech en robotica

De hightechsecor (HTSM) is een van de negen topsectoren. Binnen HTSM is robotica een van de speerpunten en met onze kennis en know how gooien we als Nederland hoge innovatieve ogen in het buitenland. Die hoge ogen wil je dan ook laten zien in de presentatie op een internationaal robotica festival. Daarom moest er materiaal worden ontwikkeld om het innovatieve high tech karakter te ondersteunen. En dat binnen twee weken.

Online brochure met tekst en film

Tijdens het festival presenteerden verschillende bedrijven en kennisinstellingen hun kennis, ervaring en kunde op het gebied van innovatieve robotica. Omdat aan te sluiten op het high tech-karakter hebben we dus niet gekozen voor papieren uitingen. We ontwikkelden een online en responsive magazine. Niet alleen mooi op desktop maar ook op tablet en mobiel. In de online brochure is gekozen om naast tekst ook enkele filmpjes te laten zien waarmee onze Nederlandse expertise meteen duidelijk wordt. Een mooie afwisseling tussen geschreven tekst, fotografie en bewegende beelden. Dat geeft letterlijk smoel aan de uiting.

Tijdige content en context voor het robotica-festival

Voxx zorgde ervoor dat de brochure zowel werd voorzien van content als lay out en tijdig klaar was toen de festivaldeuren openden. Ook de aankleding van het Nederlandse paviljoen werd door ons ontworpen. Zo ontwierpen we onder meer de vlaggen, de doeken, roll up banners en posters. Alles in de juiste stijl zodat Nederlandse robotica tijdens de beurs niet alleen qua technische hoogstandjes maar ook vanwege de vormgeving van het paviljoen in het oog sprong.

Ook op tijd beursmaterialen en online magazine?

Wel een beurs of event gepland, maar nog geen materiaal? Of wel een mooi verhaal maar nog niet digitaal? Neem dan (snel) contact met ons op!